Kroz serijal „Bečke priče iz Svijeta zanata“ upoznajte bečka iskustva, dobre prakse i inicijative u održanju i razvoju zanatstva i obrta. Brojni su programi podrške gradskih bečkih institucija zanatlijama i zanatstvu. Bečka privredna agencija (Wirtschaftsagentur Wien) podržava višestruko korisne, zanimljive i održive inicijative. Jedna od njih je upakovana u modni brend « Elfenkleida ».
****
Sandra Thaler i Annette Prechtl već 15 godina dizajniraju jednostavnu i romantičnu žensku modu pod oznakom “Elfenkleid.” Upoznale su se na Bečkom fakultetu mode i odjeće. Svoju prvu radnju otvorile su 2003. godine u blizini bečkog Naschmarkta i sada zapošljavaju osam žena. 2013. godine su se usudile da odu korak dalje ka širenju posla. Sada oblaće i žene iz Minhena.
Šta je tako posebno u modi “Elfenkleida”?
Veliku važnost pridajemo jednostavnom, jasnom dizajnu, visokoj udobnosti nošenja i nezavisnosti od trendova. Jedan od naših specijaliteta je kreiranje laganih i mekih haljina koje spajaju modernost i romantiku. Naši klijenti bi se trebali osjećati ugodno. Obrađujemo samo najkvalitetnije tkanine, koje su vrlo udobne za nošenje.
Jedna od vaših prednosti je vjenčanica. Kako ste došli na ideju?
Ideja je nama došla. Sve više žena je dolazilo kod nas sa željom da dobiju jednostavnu i romantičnu vjenčanicu. Zato smo odlučili da dizajniramo prvu kolekciju svadbenih haljina. I ona je tako dobro prošla da je od tada dodatno nudimo uz našu kolekciju “Ready to Wear”.
Šta je važno ako želite da pokrenete sopstveni modni biznis?
S jedne strane, veoma je važno da ostanemo na terenu stvarnosti, a ne da se previše prepuštamo iluziji blistavog modnog svijeta. S druge strane, potrebno je dosljedno slijediti svoje vizije, jer je to osnova jedinstvenosti etikete. I onda ne treba zaboraviti ekonomske faktore, tj. dobar poslovni plan i ekonomski know-how. Sa ovom kombinacijom najbolje prolazite.
Elfenkleid takođe ima prodavnicu u Minhenu od 2013. godine. Šta očekujete od ekspanzije?
Vrlo nam je važno da je potpis Elfenkleida uvijek prepoznatljiv, a to smo uspjeli realizovati s novom trgovinom na prekrasnom trgu “Gärtnerplatz”. Želja nam je da minhenski kupci – kao i Bečlije – vole naš koncept i prepoznaju posebnost u njemu. I naravno, buduće nevjeste iz Salcburga i Tirola neće biti tako daleko od nas.
Koji su vaši ciljevi za budućnost?
Naravno, težimo daljem širenju našeg brenda u Evropi. To je svakako naša najveća želja. I to pod motom “živi * smij se * voli”. Dakle, radite uspješno sa radošću.
Ovaj sadržaj je nastao zahvaljujući ljubaznosti Eurocomm PR-Ured grada Beča u Sarajevu